Ullared och en super suprice

I lördagsmorse åkte jag, syrran och två vänner till Ullared och de va så roligt och jag är kanonnöjd över mina köp. Efter en skrattfylld hemresan kliver jag ur bilen med mina tre påsar och traskar in och öppnar dörren och då börjar hela min släkt sjunga ja må hon leva och överraskningen är ett faktum. Vilken härlig suprice. Så alla hade fixa lite var så det blev en grym kväll/natt med god mat och dryck! Tusen tack alla inblandade❤️ 
Syrran provar sport-bh :) Behöver jag säga att halva gekås stod och stirra?! Hahaha
Galet fullt i bilen men de fick plats :)
Hela härliga gänget som 
överraskar mig!
Tusen tack igen, de gillas. Mer sånt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0