Utflykt till Frott artna, Mgarr

Idag har jag haft äran att följa med Filippas klass på utflykt.
Och det va så mysigt. Vi åkte till Mgarr och en farm.
Där fick vi se massa odlingar av frukt, grönsaker och sädeslag.
Och som tack för att jag följde med fick jag nyplockade jordgubbar, mums!!
Förbered er på ett härligt bildregn...
Bussen på väg...
Malta är så otroligt vackert
Ser ni blickarna mellan Filippa och Tomas? Love is in the air ;)
Söta voffsingar! När barnen såg dem så va inte hon som berättade
så intressant längre haha :)
Meloner!!
En minivattenmelon och under en stor!
De ser man ju inte så ofta hemma i trädgårdarna :)
Jordgubbar!!!
En av mina favorit blommor!
I min framtida trädgård ska det vara fullt av dem överallt :)
Några vackra vyer från bussen hem
Och sist men inte minst, mina stora, nyplockade jordgubbar
jag fick av Ms krista som tack!
 
Jag har haft en så rolig dag!
Va lite småkul att leka lärare för en dag :)
Nu är jag mätt i magen och ska slappa lite i soffan
innam det är dags att hämta busbarnen igen!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Ja dom gubbarna var grymma! Jag hade tur som fick smaka! Kanske blir en eller två till frukost också;)

2013-05-25 @ 07:43:22
Postat av: Carina och staffan

Härligt det ser ut. Hälsa barnen kram.

2013-05-25 @ 22:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0