Bubbelbus

Haha de är för söta. Idag bjöd Filippa upp Lea för
bad och bus i bubbelpoolen och jisses va roligt de hade.
Filippa och jag hade gjort energibars efter ett recept de fått från skolan
som hon bjöd Lea på, och de fick toppbetyg och kan
inte annat än att hålla med, de blev kanongoda.
Blir att utveckla receptet och göra nya imorn :)
Nu är de ute på gården och leker. Gustaf har deckat i soffan
och jag hoppas innerligt att han sover hela natten
men de tror jag eftersom han inte sovit nån middag, håll tummen ;)
En annan ska passa på att plocka lite här hemma, disk och tvätt...
Hoppas ni har en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Carina och staffan

Kul verkar dom ha.Är det grannen? Jag har någon som står i garaget sätter ihop skåp.Kan du gissa vem?

2013-06-04 @ 22:54:32
Postat av: Peter Johansson

Ser härligt ut nu längtar vi ner så det står härliga till har precis checkat in online och tagit ut biljetterna :) superskönt och denna gång ska jag bada i massor utan maneter.

2013-06-05 @ 11:57:16
Postat av: Angelica

Carina: Jo jag fick en bild skickad av henka när de monterade :) jättekul!Ja det va grannenflickan till den andra Henric Andersson :)

2013-06-05 @ 14:26:05
Postat av: Angelica

Peter:Ja nu är det helt underbart vädret, helt perfekt! 25-30 grader i luften och en 22 i havet :)
Vi badar i massor nu, det är så skönt! 11 dagar går fort, då ska vi ha det riktigt skönt!

2013-06-05 @ 14:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0