En glad och stolt mamma...

 
 
 
 

Är nyss hemkommer från utvecklingssamtal för både Gustaf och Filippa. Det gick jätte bra, de är så duktiga båda två. Fick höra massa possetiva ord, de hade gjort såna framsteg och de bara på fem månader. Filippa pratar engelska, nästintill flytande, hon läser och skriver meningar. Är en snäll och hjälpsam vän. Det va inte annat än att mina ögon blev tårfyllda när jag satt där och fick höra så fina ord om både Filippa och Gustaf. Lärarna va så glada att få ha de i sina klasser. Det värmer. Åh jag är så stolt...

 

Kommentarer
Postat av: Carina och staffan

Jättekul att det går så bra.

2013-02-28 @ 20:20:30
Postat av: Tessie- Milos mamma

Hej :) den är från chilli :) visst är det skitsnygg..

2013-03-03 @ 21:50:59
URL: http://mizztessie.blogg.se
Postat av: ingmari petersson

hej oh så kul att du fr höra så mycket gott om dina barn. så bra det går för er allihop på malta, riktigt kul och vilka erfarenheter för livet ni får med er, super kul. och vilken härlig tid ni har framför er nu. här hemma njuter vi och ser framåt, men vi har en lite kallare vår än vad ni har, men nästa vecka åker nog cykeln fram så jag får lite vardagsmotion till och från jobbet - härligt. kram ingmari

2013-03-04 @ 20:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0