Gårdagens bad och bus på terassen

Min sötaste lilla prins, men skenet kan bedra.
Satt i soffan och blundade och njöt av solen då
han plötsligt sprutar ner hela mig :) rackarunge!
Men han tyckte det va jätteroligt såklart.
Mitt tandlösa hjärta :)
Filippa och jag hjärtat solen ;)
 
Idag har vi ännu en skön dag.
Vi har varit ute och busat hela förmiddagen.
Men helt plötsligt försvann Gustaf in
och efter några minuter går jag in och då ligger
han och sover på soffan, gulle :)
Så nu tänkte Filippa och jag ta en paus
från solen och gå in och baka en kladdkaka.
Jag blev så sugen igår när jag pratade med syrran som
fikade på just kladdkaka så idag unnar vi oss det!
Hoppas ni har en fin söndag!

Kommentarer
Postat av: Carina och staffan

Härligt det ser ut.

2013-04-28 @ 13:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0