Jäkt-stros i San Gwann :)

Idag när jag hade lämnat barnen på skolan, vilket för övrigt gick bra,
så mötte jag upp Isabelle vid Lidl för lite matshopping! Såå billigt!
Sedan vidare för en mysig lunch på en mysig resaurang, sååå gott ;) Haha
Därefter gick vi och köpte massa paket till Gustaf som fyller två på lördag!!
WIIII ska bli så kul, massa paket och tårta!!
Och nu sitter jag här hemma och har presic plockat ordning lite på
alla leksaker som ligger över allt, varför?
Henka är på utbildning så jag passar på att låna hans data lite.
Ska fixa i ordning det sista här inför ikväll då min moster och henns man kommer
hit till Malta, ska bli jätte kul!
Och sedan vid 13.47 ska jag ta bussen och hämta mina hjärtan på skolan.
Det går i ett här även fast man inte jobbar :) hihi!
Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0