En timma av lugn och harmoni

 
Gick sälla med henka bort till Hilton förut, han skulle lira squash mot johan.
Och utsikten över portomaso marina är ju bara såå fin!
Sedan promenerade jag vidare ner i spinola bay och satte mig vid vattnet.
Av med skorna och i med fötterna, såååå skönt!
Gustaf sov givetvis i vagnen så det va lugnt och skönt!
På vägen hem köpte jag en färsk pressad apelsin juice och smuttade på!
En härlig och lugn förmiddag...
Snygga ränder jag har på fötterna då efter mina pjuck.
Haha, det bjuder jag på :)
Nu vaknade gustaf här och henka kommer vilken sekund som helst.
Ska göra i ordning lite och sen gå till bussen och hämta Filippa.
Klockan fyra ska filippa och jag bort till Lekparken vid Tigne
där det är träff med massa svenska barn, jätte kul!
Ett sånt här träd skulle man ha :)

Kommentarer
Postat av: ingmari petersson

hej angelica! jag var inne 25september o kolade fina bilder på filippa i skoldress och på rullskridskor o sötaste gustav på cykel och så vips när jag går in idag så är det hur mycket nya fina bilder som helst. Du är verkligen flitig och du tar så mycket fina kort det är super kul att se och läsa vad ni gör och hur ni har det. Det ser riktigt härligt ut med sommarväme här hemma är det KRAM

2012-10-02 @ 19:21:30
Postat av: Angelica

Sv Ingmarie: hej!! Jo här händer det grejer, är jätte roligt! Och skolan går framåt för Filippa så det är kul, lite läskigt är det ju såklart med tanke på språket. Men hon lär sig ett par ord varje dag :) Hoppas ni har det bra där hemma! Jätte kul att du läser!
Hälsa så mycket till grabbarna där hemma <3
Många kramar

2012-10-02 @ 19:46:40
URL: http://filippasmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0