Åh är så glad!

Det gick jätte bra att lämna Gustaf på dagis idag! Inte en sur min! Han vinkade till och med hej då när vi gick :)
Känns så skönt! Nu vill jag vara att Det ska gå bättre med Filippa me. Det kommer fortfarande tårar när vi lämnar henne. Men nu sa rektorn att de lektionerna när de har musik och data ska jag vara med. De lektionerna har de nämligen manliga lärare. Det är bra att hon håller karlarna på lagom avstånd, nae skämt åt sidan. Men jag tror det kommer funka. Bara min prinsessa har det bra <3 Det får ta sin tid att hon kommer in i allt, framför allt språket. Det kan inte va lätt. Kan bara tänka på mig själv om det skulle vart jag, om jag tex skulle börja på ett jobb för jag inte kunde språket för fem öre o ingen förstod mig. Skulle va jätte jobbigt. Så låt det ta ett tag, snart älskar hon det...


Kommentarer
Postat av: Carina och staffan

Så skönt att det gick så bra med Gustaf.
Filippa är så duktig, inte lätt när man inte kan språket.

2012-10-03 @ 21:50:23
Postat av: Helene

Fina gullungar!

2012-10-04 @ 10:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0