Egen tid med massa gott

 
Igår när Henka kom hem från Italien hade jag köttgrytan framdukad.
Det va så skönt att ha han hemma igen.
Vid halv fem hugget begav jag mig bort till Tigne Point
för att möta upp Isabell.
Vi gick och strosade runt inne på point.
Jag lyckades hitta två tubtoppar som jag gillade :)
Sedan satte vi oss på fiket utanför och mumsade i oss
massa god frukt och choklad, ljuvligt!
Man behöver unna sig lite egen tid lite då och då.



När vi promenerade till affären häromdagen va det massa fina båtar som
låg och guppade i det klara vattnet, stora som små.
Man har märkt bara på de senaste veckorna hur mycket
liv och rörelse det blivit på ön.
Turisterna anfaller, haha ;-)



(bilderba är tagna med min mobil, därav den halvkassa kvaliten)

Nu ska vi slänga i oss lite frukost och knata ner till stranden
och bada och busa lite.
Ha en fin dag!
Ps. Nu är det bara 12 dagar kvar till de bästa kommer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0