Bus på Bay street

Häromdagen efter vi varit flertalet timmar på stranden gick vi upp
till fjärde våningen på Bay Street där de har en lekplats på taket.

Swish ner för rutchkanan i en ruskig fart ;-)


Min stora super söta tjej, men låt inte det söta ansiktet lura er.
Den här trollungen är just nu inne i den
värsta fem års trots jag nånsin skådat.
Hon är helt otrolig, vissa stunder sliter jag mitt hår och
blir så arg för hur hon beter sig.
Hon är rentutsakt elak och säger saker som jag
inte vet vart hon fått ifrån. Lyssnar inte för fem öre.
Må denna trost gå över snart!!!

Söta lilla Jasmin och Gustaf, det är födda samma år.
Men J i Maj och G i Oktober ;-)
Gustaf visar dock sin kärlek men lite för hårda tag så
hon blir lite rädd då han kommer för nära.
Håller han sig på behörigt avstånd går det bra.

Syskonkärlek när den är som bäst men samma sak där.
Fem års trotsen går även ut över Gustaf ibland.
Så jag hoppas återigen den går över snart
och hon blir den söta lilla prinsessan hon utger sig för att vara.

Den underbra utsikten från lekplatsen på fjärde våningen
inne på Bay Street.
Där nere ser ni stranden skymta som vi brukar bada och busa på ;-)
På tal om stranden ska vi just i detta nu promenera dit och ha ett
par sköna timmar. Idag följer även Henka med, vilket vi gillar.


Kommentarer
Postat av: Carina och staffan

Så skönt och härligt ni har det.Hälsa alla.

2012-05-17 @ 20:04:00
Postat av: Stolt mamma till två

Våran äldsta är inne i tre års trotset nu. Allt ska göras på hans sätt. Passar det inte får man utbrott och rullar omkring på backen och skriker. Jätte kul, NOT!



Så jag kan tänka mig hur ni har det. ;)

2012-05-22 @ 11:30:01
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0