Underbart att träffa nära och kära igen.

Vi fick ett varmt och kärleksfullt bemötande på stan idag. Där stod mamma, mormor, syrran och kidsen med kramar. Det va inte annat än att det kom en tår. Vi har shoppat och träffat Maria Montazami, mamma köpte läppstiftet och fotades med den sköna bönan :-) Därefter tog vi spånkan hem till mormor och vår finaste Svea, hon va så gosig. Satt och mös i Filippas knä jätte länge, hon har nog saknat oss. Efter god fika och massa bus kom Henka och vi skjutsade mamma till jobbet för att sedan åka hem till fina familjen Steiner, mumsig fika, champagne te och super god kaka med lite congac i :-)
Sista stoppet idag blev hemma hos Göran och hockey, YES Djurgården vann och gissa om vi är glada, äntligen!
Nu sitter jag och avslutar en mysig dag framför brasan, saknat dem med. Tittar på Så ska det låta. Hoppas snart Henka kommer och lägger sig så vi kan se lite Arne Dahl :-) God natt på er
Ps. Bilderna nedan, min tröja från Pull and Bear och nya brillor från HM, välbehövligt på Malta vill jag lova men ser dock ut som en mupp, men sånt är livet :-)


Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Åhhh, det är så härligt att ha er hemma igen!! Om så bara för en stund! Önskar ni kunde stanna LIIITE längre... <3 <3 <3

2012-03-20 @ 13:33:10
Postat av: Syster Yster

Ps.... skulle ju inte börja gråta om jag oxå fick en såndär tröja.... host host

2012-03-20 @ 13:35:41
Postat av: Annika

Hej! Vill du ta del av mina 300+ läsare? Var med i dagens blogg då!



http://blogofphoto.blogg.se/2012/march/dagens-blogg.html#comment

2012-03-20 @ 14:17:39
URL: http://blogofphoto.blogg.se/
Postat av: yasmine modell mamma och fru

Allt bra hos dig idag?

Delta gärna i min tävling på sidan om du vill

KRAAAAM

2012-03-20 @ 15:59:03
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: Ida

Vill du göra mig en tjänst? Du blir länkad i min blogg som tack!

Rösta på mitt rum här: http://www.jotex.se/?startpage=5045&id=13183

Kommentera sedan vilken "röst" du blir, allstå numret som står ovanför röstknappen EFTER du har röstat! :)

Om du är med i ngn tävling där man ska rösta, skicka länken till mig så i en kommentar så röstar jag på dig! :)

Länk till dig kommer upp senare ikväll eller imorgon. Men kom ihåg att skriva vilken "röst" du vart, annars lägger jag tyvärr inte upp ngn länk till dig! Tack på förhand!

2012-03-20 @ 18:22:21
URL: http://idahtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0