Ojojoj va glad jag blev...

...i lördags när vi köpte godis på Candynavia och skopan kom över dessa :-) Nötcreme, bananaskids, refreshers och 50-öres tuggummin. Som när man va liten och fick några spänn av mamma eller pappa och gick ner till 'tjorren', som vi kallat, och köpte bla. jenka och shake, hur gott? ;-)
Så nu ligger jag här i soffan i min ensamhet och snaskar godiset från i lördags som jag inte åt pga illamående och ont i magen. Men nu mår jag lite bättre och tänkte unna mig lite ;-)
Idag har vi haft en riktig slappdag, bara vart hemma och myst. Vi väntade på att landlord skulle komma och lämna ett skoställ och ett skydd till sängen så inte Gustaf rullar ner. Men fick ett sms förut och han va tvungen att byta något så han skulle komma imorn kl 13. Onödig väntan!!
Sov så gott.


Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Godisråtta är vad du är!!!!!



Kom hem snart! Längtar ihjäl mig!!!!!!

2012-03-06 @ 09:34:10
Postat av: Stolt mamma till två

Haha, varje lördag sprang man till "tjorren" med tjugan man nyss fått av päronen för att köpa typ det. Vilka minnen! Åh gott är det fortfarande. ;P



Ja visst är det härligt att shoppa loss på Ullared? Slutnotan landade på 3500 (ungefär som er då?) vilket är dyraste hitills då jag handlade till två barn denna gång. Annars brukar det ligga mellan 2000-3000.



Hoppas ni har det bra!

2012-03-06 @ 09:47:51
URL: http://sarahan.blogg.se/
Postat av: Mamma!

Godisråtta :) Ses snart.. Kram

2012-03-07 @ 10:52:36
Postat av: Angelica

Hm Mamma, vem kan jag fått den genen ifrån då? ;-)

Men ack så gott det är med godis!

ses snart, 19 dagar kvar...längtar!

2012-03-07 @ 12:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0