Kanske den sista brasan

God kväll på er!
Sitter här på vår mysiga matta vid brasan framför teven och bara myser :-)
Sista kvällen i Sverige för denna gång. Har haft fullt upp hela dagen, hämtat papper på BVC och dagis för att sedan kopiera dem så jag kan ge dem till skolan. Haft en avskedslunch ned världens bästa syster!! Sprang på farmor och farfar uppe på ÖB förut, kul! Och hann även då kramas lite med några gamla kollegor. Därefter åkte vi ut till moster och kusiner i kårtorp för fika och bus. Och till sist på vägen hem sprang jag in på HM för att byta tre shorts. Hoppas på att få lite färg på mina ryssbleka ben så jag kan börja använda dem ;-)
Allt är packat men skulle gott kunna tagit med en till väska men det får bli nästa gång...
Tyvärr har jag inte hunnit träffa alla jag velat träffa men det får bli nästa gång de me, vi hörs på Skype och ni är välkomna ner!!
Men imorn tänkte jag överraska en av dem jag inte hunnit träffa innan jag åker till mormor. Många kramar från mig


Kommentarer
Postat av: Carina och staffan

Ha en trevlig resa. Kram på er alla.

2012-03-28 @ 22:20:53
Postat av: Stolt mamma till två

Det verkar som ni har en massa nära och kära i er närhet -härligt! :-) Hoppas ni haft en bra resa. kraam

2012-03-29 @ 20:42:38
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0