Jag är i städar tagen :-)

Yes, för i morn kommer Henka hem och har med sig Carina och Staffan så det måste vara tipp topp här :-)
Har just dammsugat hela lägenheten och städat ena badrummet och ska nu gå på köket...efter det ska jag steka pannkakor, har lovat Filippa, hennes favvo! Därefter blir det en sväng till affären och lekparken, så de får busa av sig lite, det behövs vill jag lova!
Häromdagen när vi kom hem efter att ha handlat och jag håller på att plocka upp varorna som jag lastat under vagnen ser jag Gustaf med paprikan i högsta hugg, det va den paprikan...


Kommentarer
Postat av: Carina och staffan

Gustaf fick väl ingen mat, tog det som han kom åt.Haaa

2012-03-13 @ 15:35:34
Postat av: Anonym

Jaa den lille spjuvern..:)Oj vad långt hår Filippa har fått, får ta topparna på henne när ni kommer hem.. Nu är det inte långt kvar tills vi ses..:) Ha det så trevligt nu när Carina & Staffan kommer... Kram

2012-03-13 @ 17:34:11
Postat av: Emma

haha gullungen, =)

2012-03-13 @ 21:16:26
URL: http://mammantillm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0