Härligt med vår

Livet är bra härligt just nu!!
Återigen en mysig dag. Den började med att vi tog raceråket ut till min bästa Diana med kids för bus i solen och en smarrig köttfärsås alá Diana ;-) Du är saknad det ska du vete!!
Därefter mötte jag upp Henka och vi åkte till min morbror, "moster" Tina och kusinerna i klockaretorpet. Och gissa vad det blev till fika? SEMLA, gissa om jag blev glad ;-) tack! Vi han även med en snabbsväng förbi morsan, hon hade köpt lite kläder till barnen som vi fick med hem, tack igen!
Och nu ligger jag här i soffan och ser halv som halvt på Villareal mot Real Madrid samtidigt som jag läser bloggar och spelar wordfued :-)
Har även hunnit med att packa min 15kg väska med grejer som ska med till Malta igen och märkte ganska snart att jag skulle behöva en till, ops! Men det får bli nästa gång :-)
På tal om annat, varför ska man bli så sugen på saker när man inte har nått hemma?! Godis framförallt, Blir gaaleen! Haha!
Imorgon ska vi till Linköping och hälsa på min andra morbror med fru och mina kusiner. Va jätte länge sen. Sandra och mamma ska med också så det blir en sväng till ikano och Ikea efter, spana läget lite. Ska nog köpa med ett packe värmeljus ner, det är svindyrt på Malta, ett 50p kostar 8.70€ ca80:- helt galet! Så ett hundra pack från Ikea får nog plats i väskan ;-)
Nae mina fina läsare sov nu så gott!
Bjuder på några gamla godingar från albumet, njut...


Kommentarer
Postat av: Stolt mamma till två

Javisst är det härligt med vår!

2012-03-23 @ 06:22:43
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0