Det satt fint det där ;-)

Har haft återigen en jätte mysig dag. Efter lunch åkte vi ut till Sara för att sniffa på finaste lilla nykläckta Freddie. Liam har blivit storebror och Sara och Jonny tvåbarns föräldrar. Han va så söt och gosig och som alla små knyten bara sover, äter och skiter ;-) men jag fick se hans fina ögon en snabbis. Så härligt, grattis återigen fina lilla familj <3
Sen passade vi även på att svänga förbi Pappa, Karin, brorsan och Mårten. Och busiga "lilla" Morrisson :-) deras engelska bulldog, haha söt!! Jordens underbett. Gustaf är ju inte direkt rädd av sig, busade loss med Morrisson hela tiden. Även fast vi bara har varit borta sen åttonde januari så saknar man alla väldigt mycket och det är så kul att träffa alla igen.
På vägen hem svängde vi förbi Svärtinge pizzeria och köpte med käk. Som jag saknat kebab därnere, har ju bara lammkebab och den gillade jag inte. Så en kanongod kebabpizza slank ner, eller halva rättare sagt :-)
Nu sitter vi här framför teven och ser hockey, Modo-Skellefteå och på datan har Henka Timrå-Örebro. Det är spännande nu vettni :-) Modo håller på att åka ur och tacka för sig denna gång. Trist för dig Jimmy :( hoppas bara av hela mitt Djurgårdshjärta att de klara kvalserien.
Imorgon ska vi åka till min Finaste Diana och Isak och lilla Ebba som fyllt ett år :-) och på eftermiddagen ska vi hem till min morbror me fru och kusiner. Det är full rulle här och besök hos nära och kära duggar tätt :-) härligt!
Nae nu ska jag kasta in lite ved i brasan och sedan lägga mig i soffan, har träsmak i röven ;-D
Ps. Filippa har fått plats i en klass på Chisvicks house school redan till 16 april om vi vill och det tycker vi låter kanoners :-) Kul!


Kommentarer
Postat av: Mamma Mu :)

Vad gott det ser ut, era Svullon..:) Vi ses i morgon Kram

2012-03-21 @ 13:42:30
Postat av: Anonym

2012-03-22 @ 09:43:19
URL: http://http:/
Postat av: Anonym

Vad kul att lillfia ska få börja redan nu, hon kommer ju stormtrivas. När börjar sommarlovet sen? Nu måste du bara hitta vad det är du vill pyssla med om dagarna. Kul att träffa er häromdagen trots denna evig kamp om bästa landet med grabbarn;) Dom är för roliga när dom sätter igång. Hoppas ni får ennu en härlig dag, kram

2012-03-22 @ 09:47:10
URL: http://http://blogg.mama.nu/steinerwife/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0