Min älskade prins

Livet är ett helvete just nu!!!
Gustaf har världens kräksjuka och har haft i tre dagar nu. Så fort han äter/dricker något kommer det upp igen. Det gör så ont att se han lida, han mår så dåligt. Han som redan är liten och nätt blir det bara mer och mer ;-(
Han är ju så hungrig och törstig och bara gråter efter det.
Men ger jag honom så kommer det ju upp lika snabbt
och kräkningarna plågar ju honom ännu mer.
Just nu sover han och jag sitter här vid sängkanten med tårar i ögonen.
Jag är så hjälplös...
Hoppas du blir bra snart min finaste kille
så man får se ditt rätta jag igen och att du får må bra.
Jag lider med dig <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Usch hata kräksjuka. =( Krya på honom. Hoppas han blir frisk snart. <3

2012-06-18 @ 14:45:28
Postat av: Mamma ..

Fy för magsjuka , kolla på Apoteket om ni inta kan köpa vätskeersättning. Kan nog funka.. Hoppas Mormors älskling blir frisk snart..<3 puss puss

2012-06-18 @ 16:54:16
Postat av: tessan

oo, stackars. har du fått i han någon sorts vätskeersättning? Det är ju det viktigaste. Håll koll så han inte torkar ut lille killen. rivet äpple ska vara bra tror jag. krya och låt oss veta hur han mår, håller tummarna för att ni andra klarar er. kram

2012-06-18 @ 18:50:21
Postat av: Carina och staffan

Tänker på er.Otur när din bror och tjej är och hälsar på.Men nu får ni hjälp så han blir lika pigg igen.

2012-06-18 @ 21:34:36
Postat av: Tessie- Milos mamma

Ååå, jag förstår precis hur du känner :( hoppas verkligen han blir bra snart..

Milo är också ganska liten o nätt.. o då blir det värre på nått sätt tycker jag när sånt där händer..

Kramar till er..

2012-06-18 @ 23:59:21
URL: http://mizztessie.blogg.se
Postat av: Stolt mamma till två

Usch så jobbigt. Hoppas verkligen han mår bättre nu. Det brukar ju gå över efter 24 h. Kram på er

2012-06-20 @ 08:25:42
URL: http://sarahan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0