Smultronstället och kross i minigolf :-)

Vi hade en super mysig dag i torsdags. Först smultronstället ned Carinaoch Staffan. Sen krossade jag Fam Stenbom på minigolf, va riktigt gött. Men det bästa va nog att jag fick slå Henka för en gång skull med hela fyra fem slag :-) Sen blev det god grillning men bl.a. Majs, så gott!! Kvällen avslutades hyfsat tidigt då jag skulle upp fem och jobba. Efter jobbet igår åkte jag ner på stan på lunchdate med bästa Diana, så mysigt och vi skratta gott tillsammans. Därefter ville Filippa inviga sina nya bikinis så då åkte vi ut till moster i kårtorp för bad och fika. Skönt men lite kallt :-) Hem vid halv sju för mat och Fredagsmys! Idag hade tidningen lovat strålande sol, solen är framme men så med en jädra massa moln. Vi får se vad dagen har att bjuda på, jag frågade Henka, det är ju bra OS mellan 13.00-00.00. Jaha tänkte jag, tycker också det är kul med os men inte all sport, som hästhoppning, boxning o beachvolly. Så vi får se vad dagen har att erbjuda. Är det nån som är sugen att hitta på nått så ring ;-)


Kommentarer
Postat av: Stolt mamma till två

Så gott! Hoppas allt är bra med er! Kram

2012-07-28 @ 13:14:58
URL: http://sarahan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0