En vecka sen sist...

...och anledningen är ju först och främst att det är sommar.
Eller sommar och sommar vet jag inte, men men ska inte gnälla.
Men de största anledningarna är att varken blogg.se´s APP eller
mobilbloggning inte fungerar :(
Och från ipaden kan man ju inte ladda upp bilder.
Så den enda chansen att blogga med bilder är som nu
när Henka är iväg och jag kan låna hans MacBook Pro :)
Så håll till godo, här kommer massa bilder från våran sommar så långt.
Har många mer i systemkameran men glmsk som jag 
är är sladden kvar på Malta.
Men ska ta med mig minneskortet och låna Carinas data nåndag
så får ni ännu mer bilder :)
Men tills dess, får ni nöja er med dessa från Henkas mobil!
 
Där har ni en salig blandning av massa bilder med allt från kalas,
grönan, cykellärning
och massa grill med god mat och dryck ;)
Nu ska vi snygga till oss lite, käka lunch och sendan 
ta racet ut till skärblacka för bus, kul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0