Teneriffa December 2011


Här kommer lite bilder från vår semester på Playa las Americas.
Då jag inte hade någon kamera och vi glömde för det mesta ta kort med C och S kamera
får det bli de här bilderna, de är alltid nått iallafall :)
Vi hade en superskön semester...

Utsikten mot stranden från terassen vid poolen

Staffan i restaurangen på hotellet
 där vi åt supergod frukostbufe o likaså kvällsbuffe

Filippa och jag, min älskade prinsessa



Carina plockar en god sallad...

Henka och Filippa. Hon hade simskola hela veckan...

På väg till Teide, långt över molnen...


Kom ju på att vi hade lite bilder i henkas mobil också
och dom kan vi jag ju inte missa :)

Fiskarna som gnaga på fossingarna och de blev lena som babystjärtar :)

Till och med Filippa vågade:) Sötnos

Och jag också efter att jag vant mig vid kittlandet, så sjukt killigt :)

Filippa i hotellets rutchkana :)



Redo för middag :)


Filippa hon trivs som fisken i vattnet :)

Snyggingarna i turban :D

Bye Bye Teneriffa :)


Kommentarer
Postat av: mikaela

Vi gick i samma klass på gymnasiet =)

2012-01-05 @ 12:17:51
URL: http://mikaelastenback.blogg.se/
Postat av: Carina och staffan

Ja det var härligt att koppla av inför julen.

2012-01-05 @ 21:11:00
Postat av: Stolt mamma till två

Fina bilder, ser ut som ni haft en trevlig resa?! Hoppas ni haft en bra jul med!

2012-01-06 @ 11:52:49
URL: http://sarahan.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0