Nu har vi just avnjutigt en god tacomiddag...

dsc_1569 (MMS)

Nu har vi just avnjutigt en god tacomiddag o ska gå på godisskålen vi köpt på candinavia för 12 Euro :-) ops,men det är de värt! Andra natten i nya lägenheten, trivs jättebra! Nytt, frächt o kanonfint! Kommer bilder imorgon då vi får internet här! Nu ska vi se grabben i graven brevid och kocken. Imorn ska jag göra om mina naglar, hittade en salong som arbetar med samma märke som Malin min! O sen är det ju bara FEM dagar kvar till bästa syrran kommer, längtar! Då blir det kuulll! Ha nu en mysig fredagkväll så skriver jag imorn o ni får se bilder från de senaste dagarna! Vill ni se området vi bor i så gå in på pendergardens.com :-) Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Carina och staffan

Kul att det gick bra med lägenhet.Här är det riktigt kallt.Brrr Har en ledig helg så skönt.

2012-01-21 @ 08:48:56
Postat av: Mamma

Mmm vad gott, som sagt lite bilder vill jag se :) Här är det friskt & kallt... Pussa kidsen.. Kram

2012-01-21 @ 10:37:17
Postat av: Carina och staffan

Tusse mår lite bättre idag.Hoppas han nu har skrämt bort den där elaka katten. I går kunde Tusse inte gå men i dag haltar han fram får hålla sig inne i dag.Tyckte så synd om honom i går. Kram på er.

2012-01-21 @ 15:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0