Idag på vägen hem efter mötet med Mäklaren...

dsc_1567 (MMS)

Idag på vägen hem efter mötet med Mäklaren gick vi förbi en frukt o gröntbuss och köpte massa gott. Pilfärskt o billigt :) Min data har kraschat, får inte igång den, snyft! Får hoppas att Henka kan fixa den när han kommer hem. Så innan dess får det bli från mobilen, svindyrt men de är ni värda :) snart blir det lite kvällsmat, rostad macka, ägg o te, gott! Sen ska vi streama Djurgården på datan och hejar fram en seger! Tillbaka till mäklaren då, han var bara tvungen att visa oss en takvåning på 420kvm idag. Helt perfekt, nära stranden, mataffär o apotek precis brevid och till ett kanonpris. En på tusen sa mäklarn, så nu måste vi bara höra med killen vi hyr den vi har nu om vi kan flytta direkt :) vi hoppas på det! WIII... Nu kommer Henka hem efter en promenad från kontoret! Hoppas ni har det bra där hemma! Kram på er! Ps. Svar till annonym o Katarina: vi bor tillfälligt på Malta för att min sambo fått Jobb där, så nu vet ni...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättetrevligt att följa dig på bloggen. Jag läser varje dag. jag har inte skrivit på min blogg på jättelänge kanske ska börja med det igen

2012-01-13 @ 16:05:22
URL: http://litencajsa.blogg.se/
Postat av: Angelica

Det är bara jag här, inlägget skrev jag igår men gick inte skicka iväget föräns idag :)

Och lägenheten vi kollade på var tyvärr tagen, ett annat par hade bjudigt 100Euro över.

Bara ut och kolla på nya på Måndag! Jag får fortfarande inte igång datan, vettefan vad som hänt.

Men nu är Henka hemma med datan så kan låna den iallafall på kvällarna annars har han ju den på kontoret. Bara så ni vet, kan tyvärr bli dålig uppdatering här men ska försöka mitt bästa med att få iväg lite inlägg. Vi har det bra och ska nu snart på till Candynavia, den svenska affären med bla. lösgodis :) Är så sjukt sugen nu...

Imorgon är det lördag och då är Henka ledig då ska vi utforska ön lite mer och jag lovar kameran hänger med! Ha det så bra nu och gå in på Facebook och gilla Cardbet :)

2012-01-13 @ 19:15:22
URL: http://filippasmamma.blogg.se/
Postat av: Carina och staffan

Synd att ni inte fick lägenheten.Här är det riktigt blåsigt och kallt ni har det säkert skönare.

2012-01-13 @ 21:33:53
Postat av: Anonym

Åh vad fint det ser ut! Hoppas ni har det kanoners! Ja o Diana kommer garanterat o hälsar på!! Miss you,, puss/caesar

2012-01-14 @ 09:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0