Fish Spa

Hej mitt i natten! Har just sätt klart Johan Falk-vapenbröder, riktigt bra!
Henka somnade som vanligt efter halva filmen :)
Bjuder på några bilder från Fish Spa som Filippa och Sandra prövade på.
Och bilder säger mer än tusen ord ;P Syrran den här får du bjuda på...






Hahaha ni anar inte va det kittlas :)
Jag har prövat lixom!!
Bjuder på fler bilder imorgon, nu måste jag sova.
Gustaf vaknar om ca. 7 timmar...
Syrran har åkt hem(igår) och Henks Pappa har anlänt,
fast han sover på hotell i Valetta...
Hoppas vi ses snart igen och resten av hela tjocka släkten ;)
Blir middag här hemma imorn, vad ska jag bjuda på?
Har ni några tips så är det välkommet :)
Hoppas ni sover gott, det kommer garanterat jag att göra!
God natt på er


Kommentarer
Postat av: tessan

prova dom italienska köttbullarna, mums. eller franska grytan. båda finns på min blogg. lycka till och hade så bra! kram

2012-01-31 @ 12:21:10
Postat av: Anonym

Va duktiga tjejerna är. Men du Angelica är inte sämre. Jag skulle aldrig kunna göra det.Kul att få se lite bilder ha det så bra.

2012-01-31 @ 15:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0