De sover sött våra små troll


För cirka två timma sedan somnade de bums båda två.
Vi har varit ute mycket idag, fått i oss lite frisk luft.
Vi har varit på Henkas och deras kontor idag och möblerat lite.
Kommer bli jätte bra. Sen va vi på Frescos och åt lunch.
Därefter gick vi hem till grabbarna och hängde lite :)
och nu ligger vi här alla i sängen och myser.
Förutom Hneka som sitter därnere och spelar sina vips.
Hoppas han är klar snart så vi kan
dela på snickersen jag ligger och sucktar efter här ;)

Restaurangen vi luncha på idag

Igår gick vi genom Sliema där vi bor och runt lite och hittade en shoppinggata
där det va storakrukor med clementinträd, hur gott?
Henka som älskar clementiner, gissa om han blev glad? :)
 
Idag utanför Henkas kontor, ni ska få se innuti när det är färdigt.
Och så sa Filippa, Mamma du måste också va med på kort,
får jag kameran ska jag ta ett på dig, haha gullunge :)

En av Maltas alla 2000 kyrkor utanför våra fönster.
Den ringer klockan åtta varje morgon, prefekt väckarklocka till Henka
och Jonas som ska vara på kontoret klockan nio :)

Entren till vårat trapphus. jättemysigt.
Fyra lägenheter, varav en är svensk och den andra är de supersnälla
hyresvärdsparet. Första kvällen kom de och knackade på och frågade
om vi ville ha bröd och mjölk till barnen, hur snällt?



Nae nu kan jag inte hålla mig längre nu öppnar jag snickersen :)
God natt på er allesammans!
Vi hörs imorn, så ska jag fota loss så ni får se mer...


Kommentarer
Postat av: Stolt mamma till två

Wow vad spännande! Fint ni verkar ha det med. Fet ska verkligen bli kul att följa eran resa via bloggen. Kram på er :)

2012-01-10 @ 23:04:29
URL: http://sarahan.blogg.se.
Postat av: Moster Helene

Vad fint!! Hoppas ni kommer trivas! längtar tills vi kan komma å hälsa på!! Saknar er!!

Krama barnen från mej!!



Massa kramar Moster

2012-01-11 @ 07:20:49
Postat av: Catarina

Men jösses så spännande, har ni flyttat till Malta eller vad är det för spännande projekt ni dragit igång? Du har kanske berättat det tidigare i bloggen men i så fall har jag missat det.

2012-01-11 @ 15:16:40
Postat av: Carina och staffan

O vad mysigt det verkar. Längtar att få åka till Malta.

2012-01-11 @ 17:00:31
Postat av: Anonym

Varför har ni flyttat?

2012-01-11 @ 18:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0