Vi myser i soffan...

...och ser på hockey!! Äntligen är uppehållet slut och vi får se Djurgården igen :-) Jag fick ett glatt sms av Kaisa förut som ville ses, kul! Vi tog en promenad och fika på Mint, behöver jag säga mer...Jag har fått en vän! Man har ju inte många såhär på äldre dar, eller det kanske man har men inte så många som man vet var man har och kan lita på. Det är inte kvantiteten utan kvaliteten som räknas...
Våran överraskning till H va jordgubbar doppade i choklad och det va såå gott! Och jag fick en Marabou Sweitchernöt, han känner mig och vet att jag saknar den :-) och en påse smågodis. Det är tanken som räknas vet ni. Och som sagt nu ligger vi här och ser på hockey. Hoppas ni har det bra med era nära och kära <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0