Titta så fina :-)


Kommentarer
Postat av: Louise

Hejsan!

Men vilken härlig blogg!

Jag satt och googlade på bilder från Malta och hamnade inne på din blogg. Jag bara satt och log när jag läste och såg dina otroligt fina bilder. Jag själv är halv maltes och åker till Malta varje år. Det här fick mig att längta dit. Blir lite nyfiken på hur det kommer sig att ni bor just på Malta ? :) / Vh Louise

2012-02-15 @ 15:53:17
Postat av: Angelica

Hej Louise! Va kul att du hamna just hos mig :-)

Malta är verkligen underbart härligt, just nu har vi lite halvtråkigt väder, regn lite då och då! Jag längtar till sol och bad...

Jo det är såhär, vi är på Malta pga att min sambo har fått jobb här. Barnen börjar skolan i oktober, chiswick, tror jag det stavas, i San Gwan :-) så det är en spännande tid i livet. Riktigt härligt! Tre underbara öar.

Men nu blir jag nyfiken på dig, halvmaltes i Sverige? Tell me! :-)

Ha det så bra! Med vänlig hälsning, Angelica

2012-02-15 @ 20:03:59
URL: http://filippasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0