Snart vaknas det tacos

God kväll på er! Hoppas allt är bra där hemma! Prata just med Min morbror Peder o fina Tina på Skype jätte länge. Och innan dess Carina o Staffan. Man saknar verkligen de nära och kära hemma i Sverige. Och två av mina bästa vänner ska ha barn snart. Sara om bara några veckor och Anna i juli. Hoppas kunna tajma in båda två när vi kommer hem. Planerar ju hemförd 20 Mars och det är ungefär då Sara ska ha :-) och vi blir ju hemma i Sverige hela juli och det är då Anna ska ha. Perfekt, så jag får mysa lite bebis och sniffa dess underbara lukt!

Just nu är det badning av barn som gäller, allt för att hålla Gustaf vaken, han har ju inte sovit middag idag heller. Så hoppas hinna slänga i han lite tacos innan han slockar :-) sötnosen! Hör kommer några bilder på busbarnen. Båda älskar verkligen att bada och Gustaf plaskar på hejvilt :-) ni ser ju Filippas miner, haha! Nerstänkt? Jaa!
Nu ska jag ta upp och torka barnen o på med pyjamas för att sedan äta en smaskig middag! Ha en mysig söndagskväll o sov så gott! Ikväll blir det föresten att se gårdagens gladiatorerna och sen när barnen somnat luftslottet som sprängdes :-) så himla bra filmer. Har man mot förmodan inte sätt Stig Larsson trilogin så måste man det!!
Så de så :-)


Kommentarer
Postat av: Carina och staffan

Så söta de är. Gillar att bada båda två.Räkningarna är skickade. Kram

2012-02-19 @ 19:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0