Lite smått och gott

Tredje inlägget idag, vad gillar ni det? :-)
I början av veckan lyxade Filippa och jag till det med fika på Mc när Gustaf sov :)
Massa med goda bakverk och drycker på Mc Cafe
En dag i lekparken med strolande soool :)
Ett härligt Spinola Bay, ni ser ju hur fint det glimmrar på vattnet...
Filippa ligger på bänken och har det skönt med ipaden i högsta hugg ;)
Några fiskare lägger nät...
Balluta Bay
Gustaf bjussar Filippa på lite smoothie :)
och tar sig en sipp själv me :) sötnosen med blåtira...
Vår egna lilla städare :) Helt tokig i dammsugaren och sopborsten...
Filippa gör tummen upp och peace för att få gå på bio med pappa :)
Hoppas filmen är rolig, de kommer nog hem om en 45 minuter.
Så nu blir det att slänga sig i soffan med täcke och kudde och se Johan Falk.
Jag vet syrran, det är typ sjunde gången jag ser dem alla :) Såå bra...
God natt på er, ha en fortsatt mysig kväll
och antar att typ alla ska se Meldifestivalen snart :)

Kommentarer
Postat av: Carina och staffan

Härliga bilder.Det verkar finnas mycket läckerheter att äta, måste vara svårt att motstå allt det goda.Det skall bli kul att komma och få lite semester. Hoppas på bra väder.

2012-02-11 @ 20:13:44
Postat av: Josse

Men va fina komplimanger jag får då:). Du melodifestivalen är inget o hänga i julgranen såhär långt iaf;), skit. O vad härligt ni verkar ha där borta, ni trivs va? Hur varmt ca har ni? Kram

2012-02-12 @ 00:28:19
URL: http://jjosephineericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0