Längtar till på lördag då vi får svulla sv...

dsc_1569 (MMS)

Längtar till på lördag då vi får svulla svenskt godis från candynavia :-) Är så himla sugen! Idag har vi ätit minestronesoppa med vitlökscrem, blev över förväntan god. Tog även en lite promenad runt kvarteret, va jätteskönt ute förutom att det blåste lite. Så vi gick hem och slängde oss i soffan o kollade på film, Bert och Räddningspatrullen för sjuttioelfte gången! Men ni ska se Gustaf när han diggar loss till introt ;) skitsöt! Nu väntar vi på att Henka ska komma hem och göra oss sällskap! Föresten, vi skulle ju sätt film igår. Det va ju bara det att när vi kom hem från flygplatsen vid halv åtta så gick jag direkt in och sövde Gustaf så vi kunde sätta på filmen, men håll i er, jag somnade!! Helt otroligt, med kläder och allt. Sen vaknade jag mitt i natten, tror jag. Och ropar på Henka: varför väckte du mig inte?? Och vad fick jag till svar? Det gjorde inget att du somna, då kunde jag spela lite poker istället, men hallå tack för den. Får se filmerna imorn sa han lite försiktigt :) Älskling då! Men det va ju skönt att sova i tolv o en halv timma. Lite ont i huvet när jag vakna men de kan jag leva med :) Nu vill visst Filippa gå till lekparken här så så får det bli! Kan vi möta Henka och ha sälla med honom hem. Slutar vid fem. Han berätta föresten att det va en kille som hade ramlat ner från en byggställning precis utanför kontoret och avlidigt idag, gud va hemskt :( Hoppas ni har en bra dag där hemma mina nära och kära! Kram på er o va rädda om er!


Kommentarer
Postat av: Stolt mamma till två

Kul att höra att de trivs med telefonen, hoppas det blir bra för mig med.



Ni verkar ha det bra där nere, trivs ni? Saknar ni något mer än svenskt godis? ;)



Ha det bra med er! Kraam

2012-02-02 @ 18:14:54
URL: http://sarahan.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0