Jag saknar att köra våran fina Saab.

Vi är fortfarande hemma, det regnar här :-( tyvärr! Gustaf va jätte trött och somnade sött för en timme sen. Filippa och jag spelar kort och kollar på film, Aristocat. Hoppas på att regnet upphör så vi kan knalla bort till Funland o busa.
Men det jag ville säga vad att jag saknar att köra bil jätte mycket. Drömde inatt om att jag körde ner våran bil hit till Malta, genom hela Europa :-) och fick toppa Saaben på Autobahn, haha! Vilken dröm...

Men titta, vår söta Tusse är med på bilden,

dig saknar vi väldigt mycket me och lilla Svea såklart <3

 


Kommentarer
Postat av: JOHANNA

jaa, körde dock 20 min på crossen idag som uppvärmning, köttade armar och sedan en runda i solen på 5km när jag kom hem men jag ska fan inte ha någon semla ;)



självklart unnar jag mig saker och ting också som i fredags åt jag godis. man kan inte bara ta bort precis allt heller enligt mig utan man måste få unna sig också men med måtta. sen har jag ju ibs med vilket gör att min mage är så känslig mot saker och ting och jag kan inte äta allt jag vill heller. kan och kan, kan jag men jag vet ju hur det blir för den är extremt känslig tyvärr :)



matte är ju en riktig sötmumrik alltså. juice, läsk, godis, chips osv. han äter nog och dricker sånt minst varje dag men jag blir inte läskad heller så det gör faktiskt ingenting för min del ;D



jaa, men du som är så liten men det är väl bra gener kanske :) du borde inte ha svårt att tajta till dig lite om du går in för det liksom. och tack fina du, vad glad jag blir!



rumpa och baksida lår. det finns hur många övningar som helst. om du kommer köra på gym så kan du ju köra maskinerna som är för framförallt baksida lår och rumpa. du kan köra med stång och med hantlar. rumpa kan du även köra bra övningar på en coreboll. så kör du hemma kan jag rekommendera en sådan för du kan göra allt med en sådan.



på en coreboll kan du köra plankan, köra rygg, armhävningar, mage, rumpa och ännu mer. det är svårt att förklara övningar såhär, det är liksom lättare att visa som du säkert vet ;) men googla på "hemmaövningar för rumpa" eller något liknande så borde det komma upp en massa. vet att sofi's mode har besökt några PT's i usa där de visade lite övningar och de flesta kunde man nog göra hemma har jag för mig. då var det bland annat rumpa om jag minns rätt ;) lycka till!



hur är det med er och hur har ni det där borta? :) matte hälsar tillbaka och hälsa från oss! kram

2012-02-21 @ 16:32:24
URL: http://johannaml.spotlife.se
Postat av: Emma Roodla - Fotograf

Ja de har de, tyvärr känner jag dem inte men de bokade mig för en fotografering :)!

2012-02-21 @ 17:53:17
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0