Happy Valentines Day

Åh va härligt med kärlekens dag. Får man ge och ta lite extra kärlek.
Vi vaknade av att regnet smattra mot rutan. Men nu har det spruckit upp och jag ser solens strålar genom fönstret. Gustaf vaknade vid sju då Henka gick upp, men jag gav han lite välling och några bank i baken så somnade han faktiskt om igen och vaknade inte förrän tio i tio, hur skönt va inte det? Underbart, utvilad!! Så det blev en sen frukost idag, så spagettin och köttfärsåsen får vänta några timmar :-)
Jag såg ett blomsterstånd på vägen hem igår så tänkte jag skulle gå ner dit sen och köpa massa fint. Tex mina favoriter, vita liljor och sen tyckte jag att jag såg ranunkler, en ny favvo.
Så nu längtar vi bara till H ska komma hem så vi får mysa!!
Hoppas ni får en super härlig dag!
Många kramar...


Kommentarer
Postat av: JOHANNA

hej! förlåt för mina ursega svar alltså, är verkligen sämst på det men mobilbloggar typ jämt så det är därför. tack för alla kommentarer :D



hur är det med er? trivs ni där borta? hälsa från oss :) kramis

2012-02-14 @ 16:38:12
URL: http://johannaml.spotlife.se
Postat av: Moster Helene

Massa kramar till er på alla hjärtansdag <3 <3 <3 <3

2012-02-14 @ 23:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0