Varmaste dagen hittills ;-)

Idag har vi haft en jätte varm och skön dag, den varmaste så långt.
Varmare än svensk sommar, helt underbart. Saknar alla där hemma speciellt nu när värmen är här, sitta på altanen och grilla och dricka gott in på små timmarna. Bara umgås och ha det bra. Nedräkningen har nu börjat tills Sandra, Magnus, Maximillian och Molly kommer, bara 25 dagar kvar. Kommer bli de fem bästa dagarna på länge, saknar dem så mycket. Sol, bad, härliga utflykter och massa god mat ;-)
Låt dagarna gå fort nu...
Och två till gäster jag längtar efter är när min lillebror Philip och hans tjej Bella kommer, det i mitten av juni <3
Och därefter kommer vi hem och då en längre tid. Då hoppas jag få snusa massa på en av mina bästa vänner Annas lilla guldklimp som vänts komma till världen i juli, hur underbart?!
Mycket att se fram emot helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Stolt mamma till två

Härligt med värme, längtar till sommaren här med! Förstår att ni längtar efter familj och vänner. Vad kul ni kommer få när ni väl ses.



11 år? Hur gammla är ni egentligen? ;-) Haha men shit grattis dags för giftemål snart då? ;-)

2012-04-27 @ 07:25:03
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0