Veckans badbilder

De hiner knappt hoppa i badkläderna innan de rusar ner i vattnet.
De älskar verkligen att bada och den här stranden är perfekt.




Min nyfunne vän Isabelle och söta lilla Jasmine

Filippa spanar fiskar :)

Sötaste badpojken ever <3

Har ni sätt vem som är i vattnet och badar och leker.
Henka den badkrukan, då måste det va hyfsat varmt i vattnet :D
Puss på dig älskling

Gustaf gillar att sitta i sanden och gräva och köra runt med bilarna

Spring, hopp och skutt ut i det turkosa vattnet, härligt!!
 

Anledningen till att det har vart lite dålig uppdatering är
för att svärfar är här på snabbvisit, kom i går och åker hem imorn :)
Så det är mycket fotbollstittande här på kvällarna.
Igår Djurgårn och IFK Norrköping.
Ja just det Norrköping Dolphins tog SM igår me, jätte kul!
Grattis så mycket till er. Kul att någon sport i stan går bra ;P
Jag passade på att låna henkas data och göra detta inlägg.
Han är nämligen och möter upp Göran och köper med sig pizza till
kvällens match. Man United-Man City.
Vilken jädra match...Spänning på hög nivå
Jag återkommer senare ikväll! Hoppas ni har det bra.


Kommentarer
Postat av: Carina och staffan

Så himla skönt det ser ut, längtar verkligen efter sommaren.Kram på er.

2012-04-30 @ 21:57:20
Postat av: josse

amen guuuud så härligt det ser ut jag är inte alls avis!;)

2012-05-01 @ 08:24:39
URL: http://jjosephineericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0