Stranden med min prinsessa

Filippa och jag är just hemkomna från stranden, helt underbart skönt.
Henka och Gustaf är tyvärr sjuka så de fick stanna hemma.
En dag där bara hon och jag fick mysa ihop, och hon gillar det mycket.
Att bara få ha mamma för sig själv några timmar <3
Nu är hon ute och cyklar för fullt, Gustaf sover fortfarande, prinsen då.
Jag ska börja lite smått med middagen, idag blir det kotletter,
pommes, tzasiki och sallad.
Tyvärr glömde jag att fota dagens mys på stranden så bjuder på några
gamla bilder som är opubliscerade från när mamma och mormor va här :-)
Här premiärbadar Filippa och Gustaf vid den lilla
stranden nedanför lek- och kattparken :)
Och den sista lunchen på U Bistrot och den godaste Advokado- och valnötssallad
med en dressing från himlen
Och utsikten från Pizza Hut över Spinola Bay

Kommentarer
Postat av: tessan

Ser sååå nice ut, önskar sommaren är på väg hit med, trött på grått och regn nu! Hade bra kram

2012-04-22 @ 22:31:26
Postat av: josse

åh så härligt det ser ut!!! vill med ha värme! här är det kallt o regn... men snart är våren här på riktigt tror jag. kram

2012-04-22 @ 23:28:33
URL: http://jjosephineericsson.blogg.se/
Postat av: Stolt mamma till två

Tack för din kommentar!



Gud så härligt det ser ut, nu längtar ni inte hem va? ;)

kram på er

2012-04-23 @ 08:43:01
URL: http://sarahan.blogg se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0