Powerwalk till Zara

Henka drog med mig och barnen på en Powerwalk förut. Han skulle till Sliema och köpa ny datormus och då passade jag på att smita in på Zara och köpa en jeansjacka som Fanny rekommenderade. Och den blev perfekt. Har alltid velat ha en men aldrig köpt någon så nu slog jag äntligen till och jag är glad :-)
Filippa cyklade hela vägen, riktigt duktig. Det är en lång bit, säkert 7,5km fram och tillbaka. Med ett stop i lekparken för lite bus också :-)
Så nu har vi druckit en smarrig smoothie och ätit färskt bröd med gottiga pålägg. Mätta och belåtna ska vi nu spela lite super Mario innan barnen somnar sött.

Ps. Filippa agerar fotograf då det inte är så lätt att ta kort med ipaden själv :-)


Kommentarer
Postat av: Carina och staffan

Den passar dig precis.Jättefin.

2012-04-23 @ 20:01:04
Postat av: tessan

Tack! <3

2012-04-24 @ 12:59:37
URL: http://blogg.mama.nu/steinerwife/
Postat av: Anna caesar

Miss you honey! <3

2012-04-24 @ 17:04:01
Postat av: Angelica

Anna min sköna böna jag saknar dig såå mycket!!

Skulle va kul om du och diana kunde komma ner och mysa lite. Hon pratade om att hon ville komma ner snart :-)

Men caesar, skaffa skype så vi kan snacka lite skit och så jag kan få se din fina lilla mage <3

2012-04-24 @ 17:13:35
URL: http://filippasmamma.blogg.se/
Postat av: Stolt mamma till två

Tack för din kommentar!



Snygg jacka rååå! :)

2012-04-24 @ 18:16:40
URL: http://sarahan.blogg se
Postat av: syster

Skitsnygg!!! Kommer köpa en likadan om en månad ungefär! Wiiiiuuuu LÄNGTAR!!!

2012-04-25 @ 18:24:05
Postat av: Caesar

Jag saknar dig me vännen! Jag vill asagärna komma till dig men när... Jag slutar ju jobba 15 juni sen och om 2 veckor är jag ju i v.28 o då täcker ju inte försäkringen.. Men når kommer du hem? Är det varmt hos er? Haha ja det börjar bli en redig kula nu tycker jag. Men alla säger att jag har liten mage. Men barnet följer sin kurva iafl!:)Pussss

2012-04-25 @ 21:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0