Playan Here we come :-)

Hej på er alla glada, hur har ni det?
Vi har det bara bra. Har ätit en lång och god frukost och håller just nu på att vika och lägga in tvätt i vardera garderob. Så nu när det är tomt på torkställningen tänkte jag passa på att hänga maskinen jag satte på tidigare idag. Har även plockat ur och i diskmaskinen. Så nu känner jag att mina sysslor för dagen är gjorda och tänker packa badkläder och lite matsäck och ta Filippa i ena handen, packningen i den andra, Gustaf i vagnen och gå ner till Playan. Det är en riktigt varm dag idag med, det är härligt!! Hoppas på att Isabelle och Jasmin vill följa med ner också så vi har lite trevligt sällskap, håller tummen.
Idag är det fredag så kvällens middag blir givetvis Tacos :-) Mums! Tycker om när fredagen kommer så man vet att man har en hel helg framför sig och då får mysa hela familjen <3


Kommentarer
Postat av: Carina och staffan

Ni får ha det så skönt

2012-04-27 @ 14:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0