Min lilla tjeja 1 1/2-2 år

Då är jag igång igen och tittar tillbaka på gamla bilder på min prinsessa. Hon är ju bara så söt. Tycker hon är väldigt lik Gustaf på den bilden då hon går med Neo och är på väg och ska plocka jordgubbar.

En glad tjej i lekstugan hos farmor och Staffan

Filippa har varit uppe hos Farmor och Staffan

och lånat en väska till Tunisien resan

Hur söt min lilla knubbis ;-)

Klappar grodan så fint.

Badar med farmor i poolen och spanar in Staffan

Och tycker han ska hoppa i :-)

Filippa och kusinen Neo på väg att plocka jordgubbar

Har varit och shoppat med farmor.

Den där väskan släpet hon inte taget om många gånger.

Filippa är på busfabriken Och lirar innebandy med min kusin Evelina :-)

Också där väldigt lik lillbrorsan <3

 


Kommentarer
Postat av: Carina och staffan

Javisst är de lika varann.

2012-04-24 @ 22:46:15
Postat av: Emma

Så j--vla sööt =)

Jaa de e lika =) hehe

2012-04-25 @ 08:29:51
URL: http://mammantillm.blogg.se/
Postat av: Stolt mamma till två

Det är så roligt att titta på gammla bilder tycker jag. Därför är bloggen väldigt rolig att kolla tillbaka i. Båda vi har ju bloggat sedan 08!

2012-04-25 @ 18:11:16
URL: http://sarahan.blogg se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0