Grillningen som gick åt skogen...

Isabelle och jag hade vart och handlat massa gott som vi skulle grilla. Det va så att om man köpte ett 8 pack cisk öl så fick man en grill på köpet, kanon tänkte vi. Köpte grillkol och nån såkallad tändvätska som de lurade på oss. Vi skruvar ihop grillen och tände på, så långt så bra. Men det bara slocknade hela tiden, Henka försökte om och om igen men det sket sig. Så köttet fick stekas men blev minst lika gott ändå. Med massa goda tillbehör mumsade vi i oss frisk :-)
Små barnen sover nu sött och vi har grillat marshmallow på spisplatta och gjort oss smore's, nått Isabelle lärde sig under sin vistelse i USA. Va sjukt gott :-D och för att nu fortsätta svullnader äter vi crema balsamico jordgubbar med vit choklad och hasselnötter, också det sjukt gott!! En helt underbar kväll helt enkelt.
Ni som väntar på badbilderna får dem imorn. Det är så att de är tagna med min mobil och för att få in dem i datan måste jag ha några minuter över vilket jag inte har för tillfället. Men den som väntar får se :-)


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Bästa kocken ever!! Det är du det :0)

2012-04-28 @ 21:48:16
Postat av: Carina och staffan

Vad gott det ser ut. Ja du kan det där med mat.

2012-04-28 @ 22:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0