Min Fina Familj.

Igår efter vi hämtat Filippa på dagis åkte vi ner till Åbackarna och matade änderna.









MYS!


  
Gustaf busar loss i väntrummet i Göteborg :)





Filippa inväntar Spicy Hot :)


Sen måste jag tacka min svåger Magnus som tyckte att Filippa
skulle sova hos dem inatt, med tanke på de sista intensiva dagarna
och att Gustaf och Henka är dåliga.
Så han tar hand om alla tre busbarnen idag.
Vi är verkligen tacksamma, sådant uppskattas!
Du är bäst!!



Nu ska jag se klart VåraBästaÅr och sen ducha
och fixa lite för att sen åka och hämta Filippa!


Kommentarer
Postat av: Mamma!

Vilka fina bilder du tagit, kortet på Dej o Henka var jättebra..:) Kram

2011-09-09 @ 21:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0