Sista grillkvällen med gänget?








Peda du får uräskta, men jag förstår att den här
shoten dracks på 80´talet.
Den va så sjukt äcklig, galliano, kaffe o grädde.
Det va kaffet som förstörde den, blää. Va nära på att spy :/
  
Vilken rolig bildserie, dock är kortet i mitten bara på skojj, bör tilläggas ;)
Men bilden på Hneka och Filippa och
 så Filippa tittar på mig när jag håller på att kräkas.
Nae ni anar inte, gillar man inte kaffe är det såå äckligt, blää...
 
Mycket godare, mer i min smak, Bacardi Razz å fruktsoda :)
Uföljt av kolashot, päronshot och mintu.
Morbror hade spenderarbyxorna på sig igår :)
Tack för en kul kväll...



Gustaf fick smaska kexchoklad, enbart för att tjocka på sig lite ;),

Partygirls :)





Sötnosen min <3

Tina

Tack för en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: malin djupström.

sv: va härligt oh höra!

jo tack jag mår bara bra :) Jo jag har fått lite pass där, men ingen fast anställning så det blir bara lite småjobb hit och dit, men det funkar det med :) Kram

2011-09-05 @ 11:39:05
URL: http://malindjupstrom.webblogg.se/
Postat av: Kasper

Jag tog ju 3 foton utav ditt bildserie ^^

2011-09-08 @ 00:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0