Hej på er denna regniga dag! Hur mår ni? J...

dsc_1397 (MMS)

Hej på er denna regniga dag! Hur mår ni? Jag mår bra och sitter i bilen utanför Massage akademin, där Henka är inne och knådar sig. Sprang in i en kiosk och köpte tidningen så jag hade nått att göra medans jag väntade och då hittade jag de här goda, Refreshers och snusklubba :-) Så himla gott, nostalgi! Nu när Henka kommer åker vi hem en sväng innan vi ska hämta skruttan igen. Sen senare ska vi nog till Carina o Staffan och kolla på en rolig, skön och efterlängtad sak som jag hoppas snart blir verklighet ;-) Nått vi verkligen behöver unna oss! Men usch, det åkte förbi en Ferrari här, asså dom är ju inte fina. Ska man ha en sportbil så kan man väll köpa en fin en, typ Lambogini eller så, haha! Men det är ju inga problem jag behöver tänka på, just nu ;-) jag har ju mina pärlor! Kör försiktigt och va rädda om varann! Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej vännen!

Hittar inte min mobil... men halv tre på onsdag blir kanon! Fixar lite mellis då :)

Tänker på er idag <3



Kramar

2011-09-19 @ 20:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0