Har precis avnjutigt en undrbar sommarsall...

dsc_0894 (MMS)

Har precis avnjutigt en undrbar sommarsallad med kyckling, fetaost, melon och massa gott! Och en kexchoklad till efterrätt :-) Mums! Dagen i övrigt har vi spenderat ute i krokek hos Sara och Liam. Jättemysigt med god paj och winerbröd. Satt i soffan och mös när regnet bara öste ner. Vi prata masser om i lördags hur kul vi hade. Och det blev faktist en: va sa jag det? av Sara :-) hihi, söt! Det är så kul att vi fått tillbaka kontakten efter högstadiet då vi var bästa vänner. Så nu hoppas jag den återtas där den lämnades för tio år sen :-) ojoj shit va tiden går, tio år sen vi sluta nian! Imorn hoppas jag på lite bättre väder än idag, helst strålande sool så vi kan grilla! Nu ska Henka och jag kolla på Änglagård tre och mysa lite, barnen sover, får se om Gustaf vaknar snart och vill ha välling, ha somna på mattan när jag fixa i köket, gullunge :-) Ha nu en underbar helg! Kram från mig!


Kommentarer
Postat av: Carina och staffan

Vi har sett Änglagård tre i kväll. Staffan hade köpt alla tre filmerna.

2011-05-27 @ 21:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0