Kvällsmys framför brasan.

dsc_0788 (MMS)

Gustaf ålar omkring bland sina nyinköpta sommarkläder :-) ser ganska nöjd ut om jag får sägat! Barnen och jag har harit på Maxi med mormor idag och shoppas loss rejält, men är det vår så är det. Det mesta till Gustaf, två par shorts, tre mjukis byxor, tre t-shirts, tre bodys, tre piketröjor, ett pat skor och en solhatt :-P opps! Filippa fick en klänning och ett par leggings. Och jag köpte en ljuskorall färgad tröja fråg Gina. Köpte även en bok till G, en sån om sina första år, med vikt, kompisar, tänder och andra skojjiga saker man vill komma ihåg. Har ju inte döpt honom så fick köpa en själv, man brukar ju alltid få en sån när man döps :-) Dagen i övrigt började tidigt med att åka och låna Staffans släpa och sen till Rum och hämta våran superfina konstrottinggrupp vi köpte häromdagen. Sen på vägen tillbaka för att lämna släpan svängde vi förbi tippen med kartongerna, tidningar och säckar med gräs. Alltid skönt eftet när man plockat ordning lite. Ni som väntar (eller du Kasper :-) på bilderna från Valborg, de kommer, imorn! Får passa på när H tränar imorn och datan är ledig ;-) Imorn ska jag och syrran å soola lite, passa på när jag lämnat F på dagis. Måste fasen storhandla också, har inte gjort det på länge, blir bara massa småhandlingar och det blir ju svindyrt :-( inte bra, skärpning! Nae nu ska jag hänga in alla kläderna och sen krama kudden! God natt mina fina! Kraam från mig


Kommentarer
Postat av: Kasper

opps, råkade faila där ovan med Kaas xD



Men jag ville säga, skulle du inte lägga in ett inlägg på den dagen när du va hos oss och Grilla? x)

2011-05-03 @ 16:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0