Hon ligger fortfarande och sover i sin sän...

dsc_0582 (MMS)

Hon ligger fortfarande och sover i sin säng och har gjort det hela natten, superskönt! Hon kom in till oss vid tre tiden och la sig breve mig men gick snabbt tillbaka i sin säng samtidigt som hon säger; mamna kom in och väck mig sen och då vill jag ha pannkakor :-) haha rolig hon är! Sen måste jag säga att vad fan kommer det mer snö för? Det är fan April snart och då ska det inte va nån jävla snö!! Så sluta snöa nu innan jag ger upp. Henka den grisen som åker till Lissabon på onsdag till söndag och sen är hemma i en vecka och sen drar han till Turkiet med laget på såkallat "träningsläget" fuuskigt!


Kommentarer
Postat av: Carina och staffan

Det var helt onödigt att den här snön kom.

Han där uppe borde förstå det.

Men du gillar väl vinter eller? haha

Det blir ju bara slask av det här.,0

Ha en bra helg.

2011-03-18 @ 15:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0