Hej solstrålar! Hur mår ni? Vi mår jätte b...

dsc_0584 (MMS)

Hej solstrålar! Hur mår ni? Vi mår jätte bra. Är för närvarande ute i skärblacka och är barnvakt åt världens busigaste sötkorvar :-) Både Sandra och Magnus jobbar. Magnus hela natten men Sandra kommer hem vid fem hugget då vi ska smaska i oss våfflor :-) Missar dessvärre den sista kvarten mellan Djurgårn-Luleå men vad gör man inte för sina älskade gudbarn <3 får verkligen hoppas att DIF vinner och går vidare till semin. Torskar de, så vettefan om jag vågar hämta Henka sen, så jag håll tummarna hårt idag!! Nu ska jag sätta mig inne hos barnen och lägga pussel. Njut solen! Kraam


Kommentarer
Postat av: Carina och staffan

Vad söta de är.

Våfflor åt vi i går.

Vi har köpt en Nissan Micra i dag.

Så nu kan vi sälja Toyotan.

Är ni spekulanter.

2011-03-20 @ 15:08:44
Postat av: Linnéa

Roligt att du följer mig! Än så länge trivs vi toppen bra här. Dock har inte Johan gjort några mål än ;) Men det kommer väl haha. :)

2011-03-20 @ 22:39:29
URL: http://linneasofiaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0