Är ute i skärblacka hos syster yster och s...

dsc_0622 (MMS)

Är ute i skärblacka hos syster yster och sorterar å prismärker kläder inför våran debut på barnklädes loppis den 9 april i S:t Johannes förrsamlings hem :-) det är helt sjukt va mycket kläder vi har efter barnen. Vi hoppas på att det blir mycket folk och att vi då tjänar en jävla massa pengar så vi kan åka till playan och steka och dricka paraply drinkar, ellet vad säger du syrran? :-) hoppas ni har en bra dag. Kramar från oss! Ps. Idag träffade jag mitt söta kusinbarn för första gången och han är den gulligaste lilla Melker jag träffat <3


Kommentarer
Postat av: Josse

Hej:) jag skulle också behöva sälja kläder hur kontaktar man de som har loppisen o så? :) kram

2011-03-24 @ 11:35:45
URL: http://jjosephineericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0