Tillbaka på jobbet...

...men bara för en dag!
Jo visst vettni, idag har jag jobbat.
07.00-13.30 och plockat kem, hygienartiklar.
Kändes bra, va faktist kul att va tillbaka,
har nog aldrig fått så många kramar förut
och även varmt välkomnande av alla, tror jag ;),
Sen hem en sväng, käka lunch mysa lite, tanka kärlek 
och vid 19 hugget tillbaka för ett personalmöte.
Det va skönt att jag gick på det även fast jag inte ska börja jobba på
allvar än. Det va lite nytt som skulle hända i höst...
Jag kommer att jobba några dagar i sommar då det
behövdes extra, så vad gör man inte.
Hjälpa sina arbetskamrater, tjäna lite extra pengar och spara mammadagar.
Peeerfekt!
Så Måndag och Tisdag nästa vecka och Onsdag och Torsdag vecka 28.
Nu ska Henka och jag se på film och tjuvstarta på fredagsmyset lite, hihi!
Så god natt på er!
Kram

Mammas <3


Kommentarer
Postat av: Lisa Karlsson

Såå himla söta barn du har.

De där rådjursögonen får en att smälta, så vackert!

2011-06-16 @ 22:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0