Jag älskar vår altan och inte minst rottinggruppen.

Jag måste börja med att säga att jag njuter.
Vädret är ju bara så perfekt. Soligt och skönt men det fläktar härligt.
Ligger i soffan på altanen och har det underbart. Gustaf sover, Filippa leker med sitt pippihus och Henka gör sina vip. Sitter här med Ipaden i knät och försöker blogga men utan framgång. Som jag sagt kommer jag inte ner i skrivfältet och kan inte ladda upp bilder :-/ Är det nån som vet hur jag gör så hjälp mig!!
Jag har ju massa fina bilder att dela med mig av. Det har ju varit välkomstfest för mitt kusinbarn och det va det finaste och rörande dop jag varit på <3
Sen har ju barnens farfar varit här och grillat och delat med sig av finfina viner. Och efter dopet i lördags åkte vi till mina kusiner me familj och grillade och hade det skönt i kvälls solen, helt underbart. Det är sommar och jag är lycklig!!
Nu undra ni säkert hur jag fick till detta inlägg och det är såhär.
Jag gick in i anteckningar och skriver där och sen ska jag klistra in det i inlägget :-) vad gör man inte...
Så jag la precis över närmare 200 bilder som jag skulle vilja delge er några
Men eftersom det inte går så får det bli på onsdag när Henka är i Sundsvall på jobb tills torsdagkväll och jag har bärbara :-)
Så håll utkik, jätte fina bilder. Evelina, min kusin och hennes kille låg på en filt med Guataf och mös och tog fina kort <3
Nu blir det en paus i stekandet för att fixa lite käk
Men det får bli nått lätt för jag vill ut hit igen.
Hoppas ni me får njuta av det underbara vädret.
Imorn har jag tänkt att vi ska åka till Sörping och strosa runt lite, äta god glass och besöka Akleja. Läser deras blogg och hon lägger upp massa fina saker de har i butiken, blommor och piff. Såg idag att hon hade fått in en jättefin plantering i kruka med vindruvsranka och massa fina blommor i.
Den måste spanas in :-)
Ha det så skönt och glöm inte smörja er...
Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0