Har precis sätt klart på Johan Falk-GSI. T...

dsc_0971 (MMS)

Har precis sätt klart på Johan Falk-GSI. Tycker om sånna filmer skarpt och både Joel Kinnaman och Jakob(?) är riktigt bra skådisar! Filippa ligget i sin säng och Gustaf i sin. Så jag ligger här sjäv i soffan och kollar nu på fotbolksmåndag, Djurgårn körde ju över Syrianska me 3-0 så de måste ju ses;-) Men jag är så trött efter dagens arbetspass som inte slutade förän 19.45. Och imorn blir det samma pass... Tack till alla mina barnvakter idag me, ni är guld värda! Nae nu åker ögonen ihop så god natt på er. Hörs imorn! Kramar från mig! Ps. Skulle bli glad om ni kunde dela med er av era bästa drinktilltugg och lite smårätter ;-) Tack!


Kommentarer
Postat av: sarase

Hej tjejen =) jag äälskar oliver, ost och kex, nötter av olika slag, ölkorv, CHIPS, Popcorn, snittar(finns massa goda att googla på) oj vad hungrig jag blir av att rabbla upp allt detta =D

2011-06-21 @ 23:34:55
URL: http://sarase.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh jag älskar Johan falk, har alla nio filmerna, dock gillar jag livvakterna mera än dom nya faktiskt.. har du sätt livvakterna? :)

2011-07-01 @ 17:02:10
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0