Sådanna fester måste man ha oftare...

...för det va så himla kul. Alla skrattade, dansade, berättade roliga historier.
Jag har inte skaratta så mycket på väldigt länge.
Det blev en lyckad kväll, solen höll sig framme och regnet sig borta, perfekt!

Gott att dricka...

...och gott att äta :)

Förberedelserna i full gång.


Emma hjälpte mig med välkommsdrinken.

Brudarna i korall, bruna och fina.



Corona såå himla gott


Gunitha berättar en väldigt rolig historia ;D
Men den kan jag inte dra här, haha!


Tina mummsar...

...och Guntha kunde inte riktigt sitta still





Vem är detta? Helene, Pernilla, fladdermusen som flög förbi? ;D Haha


Och jag, klantigast, fastnade med halsbandet i sugröret
så hela drinken hamna i mitt knä ;P

Lena PH, släng dig i väggen ;)




Tina  gömmer sig för fladdermusen som flög över henne...

...och upp på stolen så att inte den döda musen
Tusse kom med skulle bita henne i tårna :) haha!

Tack brudar för en skiit rolig kväll.
Det får vi göra om snarast! Dansa HELA natten lång...
Men först bär det av till Ullared och hyra stuga.
Två dagars shopping och dans i stugan ;)
När ska vi ta det, när det passar alla,
eller vissa får nog slänga in en semesterdag eller två!!
Men det är det värt.


Kommentarer
Postat av: Moster Helene

Ja tack själv Agge för den goda maten, å de goda drinkarna. Å ÖLEN Å VINET :) ja allt vad skitgott!! Å självklart tack till alla brudar som var med oxå!!



Joo jag fårla hänga med till Ullared denna gång då!!!Jag kan ju sitta i stuga medans ni shoppar loss!!!!



Kram Helene

2011-07-18 @ 16:25:30
Postat av: evelina

Ja visst är den söt :D

På new yorker, men jag har shorts under för det är egentligen ett linne men det är XL i den så den skulle vara som en klänning men behövde ändå shorts under :)

JAA! Kom till oss och grilla ihelgen, pleeeease har ingenting att göra då! Fråga mamma!

Puss <3

2011-07-18 @ 17:07:58
URL: http://eevelinaisabella.blogg.se/
Postat av: Helene

Tack för en jätterolig kväll! och alla goda drinkar, öl, vin och mat!Å alla roliga tjejer!

Klart vi gör om det igen, utan jobb dan efter ;)



Helene!!! Kul att du ska med till Ullared, du kan ju fixa mat o sånt till oss shoppare :P

Kramis

2011-07-18 @ 18:21:00
Postat av: evelina

sv: SKIT GOTT VAR DET!

Men hamburgare är ju inte dumt det heller!;)

Ja hoppas verkligen fredag funkar!

pussssssss

2011-07-18 @ 19:34:25
URL: http://eevelinaisabella.blogg.se/
Postat av: Emma Roodla - Fotograf

Vilka härliga sommarbilder :)!

2011-07-28 @ 11:46:22
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0